reklama

Aj vy nie ste spokojní so žiadnou bankou

Bol som na tom rovnako. Až kým som neobjavil jednu z najnovších bánk na Slovensku. Alebo, že by to nebolo až tak skvelé?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Rád by som využil spotrebiteľskú možnosť prezentovať svoj názorna služby UniCredit Bank na Slovensku. A to prostredníctvom maléhopríkladu, ktorý začnem od konca, aby som čitateľa nenapínal.

Minulý týždeň som si u zrušil oba účty v UniCredit Bank,z ktorých som si jeden založil pred cca. 3 mesiacmi a druhy pred cca. 3,5 týždňami, pretože som mal záujem plne zmeniť banku (stále sa ponevieram len v Tatrabanke,ale to je iná story a už to nebude veľmi dlho).

Zásadné rozhodnutie k zrušeniu vzťahu zákazník - poskytovateľslužby bol však postoj zamestnancov UniCredit Bank v pobočke Trenčín - Nam. Sv.Anny, kde som si chcel zriadiť kreditnú kartu, čo sa napokon nestalo, vzhľadomna fakt, že tellerovi nejaký nad ním postavený administrátor odmietol akceptovať moje doklady, ktoré som predložil o výške príjmu (predložilsom kópiu daňového priznania za rok 2006, kópiu úhrady dane za rok 2006, ako ajpotvrdenie od zamestnávateľa o výške mesačného príjmu) a chcel odo mňa dodatočne osobitne potvrdenie od daňového úradu. Osobne považujemtúto obsedantnú posadnutosť pečiatkami úradov za trápne a hlavne perverzné,keďže sa jedná o Daňový úrad, ktorému sa každý človek radšej vyhýba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Otupnosť tohto správania je podčiarknutá hlavne tým, že všetkydokumenty, ktoré som predložil svedčili o tej istej veci ako potvrdenie,po ktoré som mal „zbehnúť. Po druhé ma toto správanie dostatočné zarazilohlavne z toho dôvodu, že na internetovej stránke UniCredit bank sa píše k bezúčelovýmspotrebným úverom – kreditná karta sa dá považovať za rovnakú službu –nasledovné „Ak poberáte príjem zo závislej činnosti, stačí, ak prinesietepriložené tlačivo o príjme od zamestnávateľa (v prípade, že máte príjmy zpodnikania, donesiete posledné daňové priznanie), vyplníte žiadosť o úver apripojíte ďalšie potrebné doklady (SIPO resp. iné účty, alebo doklady kpreukázaniu účelu).“ Viď tu . A po tretie som bol na kolenách aj kvôli všeobecným obchodným podmienkam k vydávaniu kreditných kariet, kde sa v bodoch 10.1 a 10.2. píšepre FO: „dokladovanie bonity Žiadateľa o kartu ako budúceho Držiteľa úverovéhorámca spôsobom akceptovaným Bankou napr.: potvrdenie o výške príjmu odzamestnávateľa, vrátane preukázania Bankou požadovanej minimálnej doby trvaniazamestnaneckého pomeru,“ a kde sa tiež píše pre FO - podnikateľa „preBanku dostatočným spôsobom preukáže svoju úverovú spôsobilosť.“Žeby sa mi to naozaj podarilo len dokladom z Daňového úradu?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z daného mi nevyplýva nič inšie len to, že sa tátobanka – alebo len nejaký poctivý úradníček v banke ? – rozhodla siloumocou „buzerovať“ svojich klientov a preháňať ich kade tade po všetkýchmožných úradoch. Ďakujem, neprosím.


Na záver prajem UniCredit Bank veľa ďalších podobných úspechov.


PS: Aj keď „verím“, že je každej banke „ľúto“ zo stratyklienta, myslím, že moje rozhodnutie určíte nebudú ľutovať, pretože jedenklient vlnu neurobí. Aj keď sú spotrebitelia na konkurenčnom voľnom trhu dostatočne mocníprotihráči voči podnikateľom, stálo by za to, naše možnosti využívaťomnoho častejšie – napríklad meniť poskytovateľa služby pokiaľ nie sme spokojní a prezentovať im tieto názory.

Matúš Pošvanc

Matúš Pošvanc

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy ma udivuje, koľko príkladov nám poskytuje svet o tom, že slobodná spoločnosť založená na ochrane súkromného vlastníctva je lepšou alternatívou. Zoznam autorových rubrík:  Filmyčlánky

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu