reklama

Ostreľovač

Tento film je lahôdkou pre všetkých nadšencov akčných filmov. Rýchla akcia, presné strely, výbuchy, nezraniteľný hrdina, ktorého netrafí len tak, žiadna guľka, aj keď naňho strieľa špeciálne komando.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu
(zdroj: http://thecia.com.au/reviews/s/images/shooter-poster-0.jpg)

Ak si niekto chce naozaj pozrieť tento film (a nie jenadšenec „akčákov“) musí sa pripraviť na podprahový americký nacionalizmusa prípravu národu k vlastenectvu – všade americké zástavyi hlavný motív filmu má veľmi blízko k vzbudeniu národnej hrdosti najednotlivca, ktorý sa vzoprie mašinérií vládnej korupcie a moci.

Ja osobne akčné filmy vyhľadávam a mám ich rád, nech sio tom myslí kto chce a čo chce, pretože sú to také pekné rozprávkypre dospelých kedy väčšinou vyhráva dobro nad zlom. Ale veľmi rád mám aj zlékonce v týchto filmoch, ktoré nie sú úplne divákom očakávané.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každopádne sa mi na filme páčili tri veci:

Prvá

Vzoprenie sa jednotlivca voči mašinérií skorumpovanejvládnej moci.

Druhá

Samotná ukážka korupcie štátnej moci, môj osobný názor je,že to nie je ďaleko od pravdy u akejkoľvek vlády.

Tretia

Posledná sa mi páčila „hláška“, ktorú budem lenparafrázovať: „To by ste chceli, aby krajinu ovládla mafia a skorumpovanípolitici?“ pýtal sa plukovník Johnson (Danny Glover) Swaggera – ostreľovača,hlavnú postavu (Mark Wahlber), keď ho lákal, aby pomohol zachrániť prezidenta USA (potom ho samozrejme podviedol). Swagger odpovedal „A to by sa niečo zmenilooproti dnešku?“

Naozaj veľmi trefné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Každý kto miluje „akčáky“ hor sa do kina. Nebolo to až takzlé, aj keď osobne som videl aj lepšie akčné filmy, za všetky aspoň jeden„Operácia Swordfish“ (Myslím, že lepší akčný film som doposiaľ nevidel).

Matúš Pošvanc

Matúš Pošvanc

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy ma udivuje, koľko príkladov nám poskytuje svet o tom, že slobodná spoločnosť založená na ochrane súkromného vlastníctva je lepšou alternatívou. Zoznam autorových rubrík:  Filmyčlánky

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu